Kako kupovati

  1. KAKO ODABRATI PROIZVOD?
    U glavnom izborniku odaberite kategoriju proizvoda koja vas zanima.


    Slika 1

  2. KAKO NARUČITI?
    Odabirom kategorije otvara se lista proizvoda. Svakim klikom na željeni proizvod otvara se opis proizvoda te ukoliko se odlučite na kupnju dovoljno je kliknuti s desne strane slike na gumb "Naruči".


    Slika 2

  3. KAKO PROIZVOD STAVITI U KOŠARICU?
    Klikom na gumb "Naruči" stavili ste željeni proizvod u košaricu. Svakim novim klikom gumba "Naruči" stavljate isti ili novi proizvod u košaricu, koju možete pratiti u desnom kutu gdje se vidi cijeli popis proizvoda koje ste stavili u košaricu. Ako želite završiti narudžbu kliknite gumb "Završi narudžbu".


    Slika 3

  4. KAKO ZAVRŠITI NARUDŽBU?
    Klikom na gumb "Završi narudžbu"  otvara se prozor gdje vidite detaljan pregled narudžbe.


    Slika 4

    Kliknete gumb "Sljedeći korak". Otvara se prozor "Podaci za dostavu", popunite vaše podatke, način plaćanja i kliknete gumb "Naruči". Trenutno su vam na raspolaganju dvije metode plaćanja:

    1. Virmanom / Internet bankarstvom 
      Ako plaćate virmanski robu ćemo vam poslati kada primimo uplatu ili kada nam pošaljete potvrdu o uplati.
      Rok za uplatu je 2 dana nakon kojega se narudžba automatski poništava.
      DOMAĆI KUPCI
      VABA D.D. Banka Varaždin, Anina 2
      Žiro račun: HR2124890041120005063

      STRANI KUPCI
      VABA D.D. Banka Varaždin, Anina 2
      Devizni broj računa: 70010-02127652
      SWIFT: VBVZHR22

    2. Pouzećem
      Ako odaberete ovu vrstu plaćanja, robu šaljemo na Vašu adresu a vi je plaćate dostavljaču, uvećano za troškove dostavne službe.


    Slika 5

  5. POTVRDA NARUDŽBE
    Zadnjim klikom otvara se prozor kojim se potvrđuje da je vaša narudžba zaprimljena a ponuda za plaćanje poslana je na vašu email adresu.


    Slika 6

  6. KAKO SE RADI DOSTAVA?
    Dostava naručenih i plaćenih proizvoda odvija se putem dostavne službe, a u roku od 5 radnih dana. Prilikom preuzimanja korisnik je dužan identificirati se djelatniku dostavne službe, provjeriti eventualna oštećenja na pošiljci, te u slučaju ispravnosti pošiljke potpisati dostavnicu čime potvrđuje primitak pošiljke. U slučaju oštećena pošiljke korisnik je dužan odmah reklamirati pošiljku djelatniku dostavne službe. Elector d.o.o odriče se bilo kakve odgovornosti koja mogu nastati od trenutka uručenja pošiljke dostavnoj službi do trenutka isporuke korisniku. Dostava se vrši putem kurirske ili poštanske službe, cijena dostave je 29,00 kuna za područje Republike Hrvatske. Za kupce iz drugih zemalja naplata se vrši prema važećem cjeniku kurirske službe, a iznos će biti komuniciran kupcu prije isporuke.

  7. REKLAMACIJE I POVRATI?
    Korisnik ima pravo u roku od četrnaest (14) kalendarskih dana od dana dostave proizvoda na reklamaciju kupljenog proizvoda ili povrat proizvoda ukoliko prilikom preuzimanja robe uoči nedostatke na proizvodima ili su dostavljeni proizvodi neispravni. Elector d.o.o. će, na osnovu pismenog (na e-mail) zahtjeva za povrat ili zamjenu, registriranom korisniku vratiti sredstva na račun koji je korisnik naveo u samom zahtjevu ili zamijeniti proizvod s novim u roku trideset (30) dana od datuma primitka vraćenog proizvoda, tj. Elector d.o.o. će poštivati sve odredbe zakona o zaštiti potrošača.

  8. IMAM I DRUGA PITANJA, KAKO MOGU PRONAĆI ODGOVORE?
    Za sve upite, molimo Vas da nam se obratite na adresu : info@nakit.hr ili na broj telefona +385 (0)98 1912 374.